2010. április 23., péntek

Díjat kaptam

... ami nagyon meglepett, főleg a Piszke blogján kapott dícséret (pirul). Hát így nyáron szerintem a kötést háttérbe fog kelleni szorítsam a növényezés javára... de próbálok azért kötögetni is :-).
Szóval, a szabályok:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
 3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Hát ezzel egykis baj van. Nehezemre esik választani. :-)
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba
Név:  Annamária
Becenév: Nincs. Kizárólag Zuram becéz :-)
Lakhely: Marosvásárhely
Születési hely: Kolozsvár
Magasság: 163 cm
Névnap: július1 (talán, nem tartom).
Foglalkozás: munkahelyen környezetvédelmi felügyelő, civilben botanikus
Testvérek: 1 húg
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: román, angol, francia, kicsisvéd, kicsispanyol
Gyűjtemény: Szobanövények. Kötésminták. Fonalak.
Cipőméret: 37
Iskola: biológia egyetem, környezetvédelem szak
Kedvencek: ez változó. Kávé. Jó zene. Nyugalom.
Zsebpénz: akad :-)
Álom: hogy egyszer legyek magam ura, és munkahelyre szórakozásból járjak be.
Háziállatok: nincs, de ezt kárpótolja a sok-sok növény.

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
2010. április 22-én kaptam Piszkétől, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése