2010. január 18., hétfő

A sálakról újra

Már rééég befejeztem a Leaf and nupp-ot, de valahogy a fotózás elmaradt. Illetve, ami kép lett olyan borzasztó ronda volt (én a fényhiányra fogtam a fotózáskor), hogy nem is tettem fel.
Aztán már elmaradásom is volt vele, mégpedig a fityegő szálak. Az egyik újévi igéretem az volt, hogy többet nem fotózok a szálak eldolgozása előtt, és ma sikerült azokat is rendezni. És még olyan napsütésféle is van. Minden faktor kedvező volt.
Most ilyen:

Ami tanulság a jövőre nézve, az az, hogy ezentúl nem csak a levételnél fogok nagyobb tűt használni (itt ez történt), hanem az utolsó sort már nagyobb tűvel kötöm le.
Aztán halad a nagy közös projekt a Lányokkal, persze, ez a fotóm sem lett jó, de most itt tartok:


Másodjára teljesen más kötni az orgonalevelest.
És a napi muzsika:

4 megjegyzés:

  1. Azt a betyár mindenit! Ez csudaszép lett!:))) Imádom a színét is.
    És naaaagyon haladsz a közös projekttel is.;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Melinda! a közös projekt közben pedig egy csomó egyebet is csinálok :-D sokkal jobban haladnék, ha nem épp most jutott volna eszembe egy-két dolog :-)
    Irina, multumesc! M-am chinuit putin cu marginile, dar acum cred ca a meritat :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a közös projekt. Egyelőre még csak csendben nézelődöm, de lehet pár nap múlva megpróbálnám "felvenni" a fonalat.

    Az elkészült sál is álomszép lett, gratulálok!

    VálaszTörlés