2009. december 9., szerda

Dühöngő

Tegnap esti hír: a Maros Megyei Tanács alkalmazottai vissza kell fizessék azt az összeget, amelyet étkeztetésre és ruházatra kaptak 2008 folyamán.
A meghívott tanácselnök elmondása alapján nem minden tanács kell ezt az összeget visszaadja, csak azok, akik bizonyos politikai háttérrel rendelkeznek. Mindeközben a Prefektúra ugyanezeket a juttatásokat mind a mai napig kiadja. Tehát egyesektől visszakérik, visszamenőleg egy évre, másoknak adják.

Vissza kell térjek a választásunkhoz. Továbbra is EZT választottuk.

Azt választottuk, hogy az intézmények továbbra is pártkirendeltségek legyenek. Hogy attól függően legyen valaki jogosult ilyen-olyan juttatásra, hogy melyik párt tagja, képviselője, támogatottja a főnöke.

Meddig fogunk vakon hinni az ígéreteknek, annak amit mondanak, és nem annak, amit megélünk?

Ezennel pedig megnyitottam az új témakört, dühöngő címmel.

És találtam valamit, amit meg szeretnék tanulni: ezt.

2 megjegyzés:

  1. Csak nagyon halkan írom ide, hogy én épp ma készülök megrendelni a rokkámat. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, hát gratulálok! :-) gondolom, türelmetlenül várod, hogy kipróbáld :-)
    Én még sosem próbáltam, csak szeretném megtanulni...

    VálaszTörlés