2010. június 27., vasárnap

Üdvözlet. Welcome

Egy többé-kevésbé sikeres megújulás után végre jöttem.
Mindenkit köszöntök. Nagyon jó volt a támaszotok, és őszintén mondom, meglepődtem, hányan olvastátok a blogomat.
Ugyanúgy szeretném folytatni, mint eddig a régi blogon tettem, kötéssel, virágokkal.
És máris tennék be fotót a folyamatban levő óriási stóláról (vagy minek nevezzem) amit blokkolás nélkül szerintem lehetetlen fotózni.
Nuppok:
Fonal: Turiztam. Csévés és nagyon nagyon vékony (az uruguayi lace-nél vékonyabb), a neve New Mill Gamma cobweb (35% merino, 20% kasmír, 45% műszál)
: 3,25 bambusz (köszi, Erika!)
Nemrég ért a jó hir, hogy elkészült az első sál a mintám alapján Eranikónál, amit itt is köszönök neki.

Welcome.
I came back, and I will continue my other blog here showing my knitting and flowers. First of all, my huge shawl and the good news: the first shawl based on my pattern is done, Eranikó just finished it.

17 megjegyzés:

  1. Ezek aztán a nekem való képek :))

    Nagyon meseszép lesz ez a kendő :)

    Bytheway: köszönöm a meghívót. Csendesen, de biztosan - olvasni foglak ezentúl is.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy megtiszteltél a meghivoval. A kendőd szépen alakul, egyre nagyobb késztetés fog el, hogy megkéne kötni. Kérdésem, stolát is lehetne belöle kötni?Én többnyire müszálas fonallal dolgozom

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem, lányok :-)
    A stóla kötésével kapcsolatban azt kell mondjam, mindent lehet, csak ki kell számolgatni. Háromszögűt ebből az irányból kezdve nem lehet, mert egyik oldalt lenne elkezdve, így a szimmetriája egyenlő lenne a nullával.
    Elgondolásom van, előbb ki kellene azt próbálnom.
    A műszálas fonal blokkoláskor nem viselkedik jól. Én nem szoktam tiszta műszálasból kötni, de a fonalválasztás mindenki saját döntése. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lesz ez is.irigykedem nagyon:))köszönöm a meghívót.

    VálaszTörlés
  5. Én ezt a szintet soha el nem érem, úgy gondolom.

    VálaszTörlés
  6. Kösz, lányok.
    Zazálea, ezelőtt két évvel még kizárólag csak biologizáltam, nemhogy csipkét nem kötöttem, még virgonc voltam, nyugtalan és egészséges, és folyamatosan kint voltam, tavasszal és nyáron növények, ősszel medvék és télen farkasok nyomában.
    Mára pedig csipkefüggő vagyok. És nulláról indultam.

    VálaszTörlés
  7. Ez a nuppos világ gyönyörű, ám én is nagyon távolinak érzem. ( hogyan lehet ezt vaj'h bontani...áááá)
    Mostanság csak ebből a szögből vagyok képes a mintákat nézni.
    Nulláról, tehetséggel bőven megáldva (azaz Te) és nulláról kevesebb tehetséggel (azaz én) teljesen más a leányzó fekvése :o)
    Ám makacs vagyok. Év végére én is nuppolni fogok, na jó, szeretnék :o)

    VálaszTörlés
  8. Petunia, köszi. Pirulok.
    A nuppok bontása nagyon egyszerű, de ne gondolj erre! (illetve anyagfüggő, ha az anyag bontható, a nupp is az. Ezen is volt bontás.)
    Egyébként a legelső csipkesálam nuppos volt. Akkoriban még az apasztásokat sem tudtam rendesen, de bigyóztam ezerrel... a második egy Laminaria volt, a harmadik pedig a kb. 500 nuppos Triangular Summer Shawl. Azon aztán gyakoroltam :-)))

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon szép lesz! Gyorsan átfutottam a mintát, mert azt sem tudtam hol kezdted el:) Az a 153 szem az egy oldal szélessége? Nem semmi!

    VálaszTörlés
  10. Csodás! Én nem vagyok túl jóban a nuppokkal, úgyhogy minden elismerésem a tiéd!(meg a nuppok nélkül is:) ) A fonalról meg a tűméretről írsz majd?

    VálaszTörlés
  11. Jaj Annamari gyönyörű lesz, már kezdek sárgulni csak ha rágondolok, milyen lesz, ha készen lesz! Tudom nem irigykedni, követni kell az ügyeseket, bizony mondom Néked ahogyan azt sem tudtam mi fán terem a csipkesál és ha Te nem vagy nem is tudom meg, deeee lesz még néköm ilyen, vagy ehhez hasonló! Ahogy haladsz vele, egyre jobban foglalkoztat engem is.:-))

    VálaszTörlés
  12. Hihetetlen tempóban kötöd ezt a szépséget. Ha ilyen ütemben haladsz a focivb döntőjén már új kötés lesz a kezdeben.

    VálaszTörlés
  13. Köszi, Lányok, azért köthetném gyorsabban is.
    Bucilla, updatelek. Itt a nagy költözésben kiestek dolgok.

    VálaszTörlés
  14. Széééép!!!! Nupp-bontásban profi vagyok, halad, ha a fonal engedi:o) A bogyózással sincs sok bajom, csak a végén már alig várom, hogy elfogyjon:o)
    Hajráááá!!!

    VálaszTörlés