2010. június 19., szombat

Ezért

Azért lett olyan rengeteg szemem a végére, mert a szélére végül nem cakkos csipkét kötöttem, hanem teljesen egyszerű, viszont fodros szegélyt. Úgy gondoltam, hogy a fonal bolyhossága mellett ez érvényesülne jobban. Azt hiszem, igazam volt.
A stóla 52*164 cm, majdnem 10 deka.
Képek csak ilyen bentiek, de hát ilyen idő mellett már fotózni sem lehet.

Közben rájöttem, hogy szeretem a focit. Hihetetlenül jól lehet kötni, miközben a tévében mennek a meccsek. (Sőt, már kedvenc csapatom is lett - Mexikó. Elfajultam...)
Na, és mert sok a foci, ma is lesz még belőle, hát elkezdtem kötni egy újabb valamit, a másik, de ugyancsak Erikától kapott fonalból, azt is úgy, hogy egy motívumot összekombinálok a széllel. Vagyis hogy nem kész minta alapján. Ez alkalommal tényleg teljesen bigyómentes lesz... A központi rész legalábbis.

7 megjegyzés:

  1. Én is foci mellett kötök, a párom masszírozza a lábam vagy éppen csak simogatja, ez az TV- ben látható akciótól függ, én kötögetek, fel-felpillantok, jó ez a foci, mondom én (is). :o)

    Csodaszép, nem mellesleg, a kendő.

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-)
    Ugye, hogy jó? Nálunk párom horkol mellettem, a góloknál felköltöm :-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon baba lett a stólád, isteni finom ezzel a fodros szegéllyel, jó ötlet volt!:) Gratulálok!:x

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a fodor a szélén! Csodás a stóla, tetszik a színe is:) Imádom a fodrokat:) most vettem egy mintát, amin szintén fodor a széle minta, alig várom hogy bele fogjak. De még lesz pár meccs addig...
    Ja én is szeretem a focit;)

    VálaszTörlés
  5. Köszi :-)
    Én azért egy ideig nem fogok fodrot kötni körbe. Csipkét minden bizonnyal, de fodrot a következő egy hónapban biztos nem. Felednem kell az érzésből egy kicsit :-D

    VálaszTörlés
  6. De jó!
    Kell a változatosság még kötésben is nem csak a fociban:)

    VálaszTörlés
  7. Lliann: egyelőre elég volt a változatosságból, vissza a klasszikus csipkékhez és csipkeszegélyekhez. Ebbe beleőszültem. :-)))
    Piszke: napok óta nézegetem a Crown Prince Square Shawl-t... lehet kötök lepedőt is hamarosan? Azért abba kicsit félek belevágni... nem a bonyolultság, hanem a méretek miatt. De lehet, hogy csakazértis. Nem tudom...

    VálaszTörlés