2010. március 8., hétfő

Szabadnap

Nőnap alkalmából megleptek minket egy szabadnappal... amit megpróbáltam úgy kihasználni, hogy jó legyen...
Hát turkáltam egy kis Schoeller+Stahl zoknifonalat, 3 maradék gombócot (összesen valamivel több, mint 10 deka), amit majd összekombinálok a hópihe zoknihoz.
És elmentem a postára. Na, hát így rég nem jártam már. Magyarországra küldött ajánlott levél. Ilyenkor ugye a postai alkalmazott bepötyögi a címzett adatait.
És itt kezdődtek a gondok. Egy magyarok által sűrűn lakott lakónegyedben a postai alkalmazott nem tudott magyarul. Igen kedves fiatalember volt, de nem jött rá szegény, melyik sor az utca, melyik a város a címben, és amikor már odakerültünk, hogy lebetűztem neki Tiszaújvárost (románul), akkor kicsit mérges lettem. Nem rá, mert neki nem kötelező megtanulni magyarul, hanem arra, aki nem törődve a munka kivitelezési helyével odatette őt a pulthoz... Ezentúl meggondolom, hogy merjem-e itt intézni postai ügyeimet, vagy menjek inkább a központba...

3 megjegyzés:

  1. Az egy kincsesbánya, ahova te jársz. :) Gratulálok az új szerzeményhez!

    VálaszTörlés
  2. Kösz, már el is bontottam, amit kötöttem belőlük. A bűnös a minta, a fonalakkal semmi gond nincs.

    VálaszTörlés
  3. Lehetséges, hogy kisebb tűvel jobb lesz a méret. Hány szemre írja a mintát? Egyébként nagyon szép lesz, elküldenéd nekem a mintát? Én is küldök Neked egy nagyon szépet:o)

    VálaszTörlés