2010. március 1., hétfő

Készen

Kicsit kiábrándult vagyok az új sálat illetően. Szép meg minden, de a szélső apasztások becsavarják a 4-4 szélszemet. Pöndörödik a sál széle. Hosszában. Ahogy az alábbi képen igen jól látszik. Csak nem értem, hogy akkor más sálaim széle miért nem csavarja össze magát? Hiszen máskor is apasztok a széleken, sokszor hármast is. Az anyaga pedig ugyanaz.
 
 
Vigaszként legalább az új Triinum bizonyára jó lesz...
És a Graffiti muskátlim túlélte a telet :-) szegénykémet nem tudtam rendesen telelteni, mert egész télen ontotta a virágot, mostanra már csak annyi van rajta, ami a fotón látszik. Izgultam is érte, hogy kipusztul, de nem... és remélem, nemsokára kiköltözhetnek az erkélyre.

2 megjegyzés:

  1. Nekem így is tetszik a sálad, A muskátlid pedig nagyon jó színben van.:-)
    Az enyém muskátlik sárgaságba estek remélem kiheverik!

    VálaszTörlés
  2. Az lenne a normális, ha télen pihennének. Csak ez indult be annyira, hogy nem lehetett leállitani...

    VálaszTörlés